امید انلاین + فروشگاه

درباره ی اندروید ، دانلود برنامه های جدید اندروید ، فروش گوشی های طرح ایفون و....هر چیزی درباره ی ایفون ،دانلود برنامه pc ، اطلاعات جدید و ......

امید انلاین + فروشگاه

درباره ی اندروید ، دانلود برنامه های جدید اندروید ، فروش گوشی های طرح ایفون و....هر چیزی درباره ی ایفون ،دانلود برنامه pc ، اطلاعات جدید و ......

فروش گوشی های طرح ایفون و.... فروش گوشی های طرح
دانلود برنامه های جدید اندروید .درباره ی مشخصات گوشی ایفون 6 - گوشی های ایفون - هر چیزی درباره ی ایفون
دانلود برنامه های جدید رایانه واطلاعات دیگر
در باره ی ناشر=دانشجوی مهندسی رشته کامپیوتر .

  • ۰
  • ۰

روت گوشی اندرویدی ۲تا ۵ +این مطلب را در هاواوی ۴x تست شده است

با سلام خدمت همه دوستان امیدوارم این مطلب کار ساز برای شما باشد.
۱-اول بگم که این کاری که میگم رو خودم تست کردم.و گوشیم روت شده و همین امروز این مطلب رو برای دوستان شر کردم.
خوب مسلما میدونید که روت کردن چه سود و زیانی دارد و یا از جایی نکاتی شنیده اید .اگه سوالی در این کلماتی که من در مطلب دارم داشید سوالتون رو در نظرات بپرسید.

خوب ابتدا باید بگم که بعضی گوشی ها مثل گوشی هلواوی ۴x و htc vigor و ... نیاز به باز کردن بوتلودر دارد کلمه بوتلودر را شاید جایی شنیده باشید که بعضی گوشی ها دارند همه گوشی ها ندارن. خوب برای باز کردن بوتلودر کار بسیاری باید انجام دهید تا باز شود و باز در مورد هاواوی هونور 4x. کار دشوارتر است و اگر گوشی انلاک نباشد گوشی روت نمیشود و یا اگه روت شود بعد از ریست باز به حالت قبل باز بر می گردد.
  خوب. من اینجا با این ترفندی. که شانسی امتحان کردم گوشی رو بدون انلاک کردن روت شد.  ابتدا باید بگم که شما باید این دو نسخه از برنامه کینگ روت رو دانلود کنید که من خودم از سایت apk.ir دانلود کردم در تصویر مشاهده کنید نام ورژن و نام سایت نوشته شده است
 


برنامه روت گوشی


خوب بعد از دانلود برنامه های روت باید برنامه را نصب کنید

ابتدا نسخه قدیمی را اجرا و بعد نسخه جدید را اجرا کنید 

اگر با مشکل مواجه شدید چند بار انجام دهید .

اگر دومی یعنی نسخه کینگ روت 4.6.2 را اجرا کردید و در 20 یا 30 درصد بیشتر نرفت .

1- فیلترشکن را نصب کنید و دوباره مراحل قبلی را انجام دهید . حتما روت میشود .

بدون اینکه گوشی خود را انلاک کنید.البته همانطور که بالا گفتم من خودم  روی گوشی هونور 4x  امنحان کردم و انجام شد.

منتظر نظرات شما هستیم




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی